Produkt bol úspešne pridaný do vášho košíku
0 ks tovaru Vo vašom košíku je 1 produkt.
Zadanie:Z Trnavy do Žiliny je to po diaľnici 150km/h. Porovnaj čas, ktorý treba na zdolanie tejto vzdialenosti rýchlosťou 90km/h a 130km/h. Ktorá z týchto rýchlostí je povolena na diaľnici? Ktorá v obci?
Tento produkt nie je na sklade
Availability date:
Pomocník z Matematiky pre 9. ročník ZŠ a 4.ročník gymnázií s osemročným štúdiom.
Zuzana Berová a Peter Bero.
Zadanie: Akou rýchlosťou išiel pán Rýchly po diaľnici z Bratislavy do Trnavy (vzdialenosť 50 km), ak túto trasu prišiel 20 minút? Dodržal povolenú rýchlosť?
Zadanie: Aká je vzdialenosť zo Štrbského Plesa do Tatranskej Lomnice, ak ju cyklista jazdiaci priemernou rýchlosťou 10km/h prejde za 2,2 h?
Zadanie:Cyklista išiel z miesta A do miesta B vzdialeného 60km. Prvú polovicu cesty prešiel rýchlosťou 30km/h, druhú rýchlosťou 20km/h. Ako dlho mu trvala cesta?
Zadanie: Turista vyšiel o 7,00 hodine z chaty do dediny vzdialenej 20km. Kráčal priemernou rýchlosťou 5km/h. O deviatej vyrazil za ním cyklista priemernou rýchlosťou 25km/h. Ktorý z nich sa dostal do dediny skôr a o koľko minút?
Zadanie: Z Prahy do Bratislavy odišlo o 8,00 h auto rýchlosťou 140km/h. V tom istom čase vyrazil z Bratislavy do Prahy autobus rýchlosťou 130km/h. V akej vzdialenosti od Bratislavy a kedy sa autobus stretol s autom? Vzdialenosť Praha - Bratislava je 324km a vozidlá cestou nikde nezastovali.
Zadanie: Osobné auto idúce rýchlosťou 60km/h prišlo z miesta A do miesta B o jeden a pol hodiny skôr než nákladné auto idúce rýchlosťou 40km/h. Ako ďaleko od seba sú miesta A a B a koľko hodín trvala cesta osobnému autu?
Zadanie: Štyri navzájom spojené ozubené kolesá sa dajú do pohybu v smere šípky. Ak sa najväčšie koleso otočí päťkrát, ktorým smerom budú ukazovať šípky na ostatných kolesách? Počet zubov na kolese určuje číslo napísané pod ním.
Zadanie: Miloš chodí do školy na kolieskových korčuliach rýchlosťou 18km /hod. Cesta mu trvá 15 min. Akou rýchlosťou musí ísť, ak chce byť v škole o 5min skôr?